logotyp

5. třída

► Školní rok 2023/2024 ◄

Příprava zeleninového salátu

9.10. 2023 DEN HOJNOSTI

17.10. NÁVŠTĚVA PANÍ UČITELKY LENKY A MALÉHO ARTHURA

TVORBA TŘÍDNÍHO MASKOTA - TÝMOVÁ PRÁCE

VYŘEZÁVÁNÍ Z PAPÍRU

Hudební divadlo Karlín - představení Jeden den u Dvořáků

POLABSKÁ GEOSTEZKA

23.11. 2023 Odvážnému štěstí přeje :-)

Na všechny se při fotografování nedostalo. Paní učitelka o nás měla maličko strach, a tak na nás raději dohlížela. Šití nás moc bavilo!

5.12. 2023 Mikulášská nadílka

20.12. 2023 Vánoční jarmark

8.1. 2024 Malovaná přísloví

Kdopak se skrývá za maskou :-)?

14.2.2024 NÁVŠTĚVA PANÍ UČITELKY LENKY A MALÉHO ARTHURA14

Loučíme se s Míšou

 stranka-5-trida-28

► Školní rok 2022/2023 ◄

Návštěva MINIZOO Mratín

Projektové dopoledne - návštěva hasiče člena IZS - primární prevence

Dopravní hřiště Čelákovice

Planetárium Praha

Ukliďme Sluhy

Žáci se pečlivě vydali uklidit kus pole v hodině přírodovědy.

JumpPark Letňany

Za vydělané peníze z Jarmarku si děti užily dopoledne v JumpParku. :-)

Za vydělané peníze z Jarmarku si děti užily dopoledne v JumpParku. :-)

Výukový program: Potravinami šetři - neplýtvej!

Lektoři z Recyklohranní k nám přijeli, aby našim žákům hravou, praktickou a zážitkovou formou prohloubili znalosti v oblasti předcházení vzniku, třídění a recyklace odpadů. Povídali jsme si o tom, jak nejlépe nakupovat, třídit nákup a vše spotřebovat. Děti pak po skupinách tvořily plakát, co se jim z výukového programu nejvíce líbilo. Plakát před ostatními spolužáky představily a společně jsme se nad celým tématem ještě jednou zamysleli. :-)

MÍT TAK PEJSKA

Děti měly možnost se zamyslet nad tím, jaká je zodpovědnost, pořídit si pejska. Společně jsme rozebrali plusy a mínusy, starosti a radosti s pejskem. Koupi či adopci psa je nutné si velmi dobře promyslet a děti již vědí, že to není starost chvilková, ale klidně i na deset a více let.
Mimo povídání si děti také vyzkoušely s Lili (fenečkou) různé povely a na konci přednášky dostali všichni nějakou odměnu. :-)

Třídní vánoční besídka.

Toulcův dvůr - Indiánské inspirace

Povídali jsme si o rostlinách a zvířatech, z nichž se textilní vlákna získávají. Zkoušeli jsme rozpoznat umělá vlákna od přírodních. Mezitím jsme poslouchali indiánské příběhy a vyrobili si vlastní tkanici a šamanský bylinkový váček a také papírový lapač snů. :-)

Vánoční jarmark 2022

Děkujeme rodičům za podporu při vánočním jarmarku. Děti se při vyrábění velmi snažily a vy jste jejich práci krásně ocenili. :-)

Mikuláš 2022

Zdobení perníčku s rodiči ☺

Společně jsme si užili středeční večer při zdobení perníčků. Děkujeme dětem a rodičům, že přišli. ☺

ABECEDA PENĚZ

Děti si během úvodní hodiny osvojily základy finanční gramotnosti. Pomocí interaktivní hry a pracovního sešitu se děti dozvěděly něco více o penězích a rozpočtu. Jaké máme příjmy? A jaké máme výdaje? Jak šetřit a co bychom rozhodně s penězi neměli dělat? To vše jsme společně přímo s panem z banky probrali.
Tímto ale výuka finanční gramotnosti nekončí. Během následujících měsíců budeme pomocí her pokračovat a učit se správně hospodařit. ☺

DÝNĚJÁDA

Děkujeme rodičům, že nám přišli s dlabáním pomoci. Děti byly nadšené a odcházely s krásnými dýněmi. :-)

Děkujeme rodičům, že nám přišli s dlabáním pomoci. Děti byly nadšený a odcházely s krásnými dýněmi. :-)

FOTOSYNTÉZA

Co je to fotosyntéza, kde probíhá a proč je pro nás důležitá? Co vše rostliny k fotosyntéze potřebují a k čemu při tomto procesu dochází? 4. ročník to již ví. A za pomoci jednoduché pomůcky, kterou si žáci vyrobili, si mohou tento proces připomínat. :-)

Propojení přírodovědy a výtvarné výchovy. Co je to fotosyntéza, kde probíhá a proč je pro nás důležitá? Co vše rostliny k fotosyntéze potřebují a k čemu při tomto procesu dochází? 4. ročník to již ví. A za pomoci jednoduché pomůcky, kterou si žáci vyrobili, si mohou tento proces připomínat.

► Školní rok 2021/2022 ◄

Pěší výlet do Měšic

Velikonoční tvoření

Keramika 1. 4. 2022

Vyrobit si vlastní hrníček a misku je výzva. My jsme to však krásně zvládli! Těšíme se na glazurování a až si každý bude moct dát něco dobrého na zub ze své misky.  Vyrobit si vlastní hrníček a misku je výzva. My jsme to však krásně zvládli! Těšíme se na glazurování a až si každý bude moct dát něco dobrého na zub ze své misky.  Vyrobit si vlastní hrníček a misku je výzva. My jsme to však krásně zvládli! Těšíme se na glazurování a až si každý bude moct dát něco dobrého na zub ze své misky.  Vyrobit si vlastní hrníček a misku je výzva. My jsme to však krásně zvládli! Těšíme se na glazurování a až si každý bude moct dát něco dobrého na zub ze své misky.  Vyrobit si vlastní hrníček a misku je výzva. My jsme to však krásně zvládli! Těšíme se na glazurování a až si každý bude moct dát něco dobrého na zub ze své misky.  Vyrobit si vlastní hrníček a misku je výzva. My jsme to však krásně zvládli! Těšíme se na glazurování a až si každý bude moct dát něco dobrého na zub ze své misky.  Vyrobit si vlastní hrníček a misku je výzva. My jsme to však krásně zvládli! Těšíme se na glazurování a až si každý bude moct dát něco dobrého na zub ze své misky.

Zdravé stravování 12. ledna 2022

Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku
a pomohly sestavit zdravý plán pro kamaráda Bruna.

Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku a pomohly sestavit zdravý plán pro kamarády Bruna. Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku a pomohly sestavit zdravý plán pro kamarády Bruna. Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku a pomohly sestavit zdravý plán pro kamarády Bruna. Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku a pomohly sestavit zdravý plán pro kamarády Bruna. Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku a pomohly sestavit zdravý plán pro kamarády Bruna. Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku a pomohly sestavit zdravý plán pro kamarády Bruna. Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku a pomohly sestavit zdravý plán pro kamarády Bruna.
Základní škola a Mateřská škola Sluhy

Sluhy 29, 250 63 p. Mratín
IČO: 70990883
Kontaktní osoba
Mgr. Kateřina Rychlá
ředitelka školy
Prohlášení o přístupnosti internetových
stránek a mobilních aplikací
ve formátu pdf se otevře v novém okně.
Telefon : tel. 736 701 351
Email: reditel@zsmssluhy.cz

Datová schránka:
dn9mshu
Domů
  • image 37
  • image 38
  • image 39
  • image 40
  • image 61
  • image 62
  • image 63
  • image 64
  • image 65

Created by © 2021 - 2022 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek webdesign