logotyp

4. třída

► Školní rok 2022/2023 ◄

Třídní vánoční besídka.

Toulcův dvůr - Indiánské inspirace

Povídali jsme si o rostlinách a zvířatech, z nichž se textilní vlákna získávají. Zkoušeli jsme rozpoznat umělá vlákna od přírodních. Mezitím jsme poslouchali indiánské příběhy a vyrobili si vlastní tkanici a šamanský bylinkový váček a také papírový lapač snů. :-)

Vánoční jarmark 2022

Děkujeme rodičům za podporu při vánočním jarmarku. Děti se při vyrábění velmi snažily a vy jste jejich práci krásně ocenili. :-)

Mikuláš 2022

Zdobení perníčku s rodiči ☺

Společně jsme si užili středeční večer při zdobení perníčků. Děkujeme dětem a rodičům, že přišli. ☺

ABECEDA PENĚZ

Děti si během úvodní hodiny osvojily základy finanční gramotnosti. Pomocí interaktivní hry a pracovního sešitu se děti dozvěděly něco více o penězích a rozpočtu. Jaké máme příjmy? A jaké máme výdaje? Jak šetřit a co bychom rozhodně s penězi neměli dělat? To vše jsme společně přímo s panem z banky probrali.
Tímto ale výuka finanční gramotnosti nekončí. Během následujících měsíců budeme pomocí her pokračovat a učit se správně hospodařit. ☺

DÝNĚJÁDA

Děkujeme rodičům, že nám přišli s dlabáním pomoci. Děti byly nadšené a odcházely s krásnými dýněmi. :-)

Děkujeme rodičům, že nám přišli s dlabáním pomoci. Děti byly nadšený a odcházely s krásnými dýněmi. :-)

FOTOSYNTÉZA

Co je to fotosyntéza, kde probíhá a proč je pro nás důležitá? Co vše rostliny k fotosyntéze potřebují a k čemu při tomto procesu dochází? 4. ročník to již ví. A za pomoci jednoduché pomůcky, kterou si žáci vyrobili, si mohou tento proces připomínat. :-)

Propojení přírodovědy a výtvarné výchovy. Co je to fotosyntéza, kde probíhá a proč je pro nás důležitá? Co vše rostliny k fotosyntéze potřebují a k čemu při tomto procesu dochází? 4. ročník to již ví. A za pomoci jednoduché pomůcky, kterou si žáci vyrobili, si mohou tento proces připomínat.

► Školní rok 2021/2022 ◄

Pěší výlet do Měšic

Velikonoční tvoření

Keramika 1. 4. 2022

Vyrobit si vlastní hrníček a misku je výzva. My jsme to však krásně zvládli! Těšíme se na glazurování a až si každý bude moct dát něco dobrého na zub ze své misky.  Vyrobit si vlastní hrníček a misku je výzva. My jsme to však krásně zvládli! Těšíme se na glazurování a až si každý bude moct dát něco dobrého na zub ze své misky.  Vyrobit si vlastní hrníček a misku je výzva. My jsme to však krásně zvládli! Těšíme se na glazurování a až si každý bude moct dát něco dobrého na zub ze své misky.  Vyrobit si vlastní hrníček a misku je výzva. My jsme to však krásně zvládli! Těšíme se na glazurování a až si každý bude moct dát něco dobrého na zub ze své misky.  Vyrobit si vlastní hrníček a misku je výzva. My jsme to však krásně zvládli! Těšíme se na glazurování a až si každý bude moct dát něco dobrého na zub ze své misky.  Vyrobit si vlastní hrníček a misku je výzva. My jsme to však krásně zvládli! Těšíme se na glazurování a až si každý bude moct dát něco dobrého na zub ze své misky.  Vyrobit si vlastní hrníček a misku je výzva. My jsme to však krásně zvládli! Těšíme se na glazurování a až si každý bude moct dát něco dobrého na zub ze své misky.

Zdravé stravování 12. ledna 2022

Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku
a pomohly sestavit zdravý plán pro kamaráda Bruna.

Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku a pomohly sestavit zdravý plán pro kamarády Bruna. Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku a pomohly sestavit zdravý plán pro kamarády Bruna. Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku a pomohly sestavit zdravý plán pro kamarády Bruna. Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku a pomohly sestavit zdravý plán pro kamarády Bruna. Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku a pomohly sestavit zdravý plán pro kamarády Bruna. Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku a pomohly sestavit zdravý plán pro kamarády Bruna. Děti se naučily, z jakých potravin by měl být sestavený zdravý talíř. Nakreslily si svou zdravou svačinku a pomohly sestavit zdravý plán pro kamarády Bruna.
Základní škola a Mateřská škola Sluhy

Sluhy 29, 250 63 p. Mratín
IČO: 70990883
Kontaktní osoba
Mgr. Kateřina Rychlá
ředitelka školy
Prohlášení o přístupnosti internetových
stránek a mobilních aplikací
ve formátu pdf se otevře v novém okně.
Telefon : tel. 736 701 351
Email: reditel@zsmssluhy.cz

Datová schránka:
dn9mshu
Domů
  • image 37
  • image 38
  • image 39
  • image 40

Created by © 2021 - 2022 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek webdesign